· Hizmet süreçlerimizi Sağlıkta Kalite Standartları doğrultusunda sunar, sürekli ölçer, değerlendirir ve iyileştiririz.
· Sağlık hizmetlerinde hasta ve çalışan güvenliğini öncelik kabul ederiz.
· Bilgi güvenliğine, hasta mahremiyetine ve etik değerlere bağlı kalırız.
· Kalite göstergeleri ile hasta bakım süreçlerini kanıta dayalı olarak takip eder, bilimsel yaklaşımlar geliştiririz.
· Kaliteyi herkesin sorumluluğu olarak kabul eder, bu doğrultuda katılımcı bir yönetim anlayışı geliştiririz.
· Teknik ve dijital altyapımızı sürekli geliştirmeyi hedefleyerek, hasta ve çalışan memnuniyetini yükseltmeyi amaçlarız.
· Çalışanlarımızın katılımını destekleyerek, ekip ruhunu ve kalite kültürünü tüm hastaneye yaymayı hedefleriz.
· Eğitim ve araştırma faaliyetlerini kalite sisteminin ayrılmaz bir parçası olarak görür, sürekli gelişimi teşvik ederiz.
· Kaynakları etkili, verimli ve sürdürülebilir şekilde kullanarak, hizmet sunumunun kalitesini artırırız.