Kalite Politikamız

·        Hizmet süreçlerimizi Sağlıkta Kalite Standartları doğrultusunda sunar, sürekli ölçer, değerlendirir ve iyileştiririz.

·        Sağlık hizmetlerinde hasta ve çalışan güvenliğini öncelik kabul ederiz.

·        Bilgi güvenliğine, hasta mahremiyetine ve etik değerlere bağlı kalırız.

·        Kalite göstergeleri ile hasta bakım süreçlerini kanıta dayalı olarak takip eder, bilimsel yaklaşımlar geliştiririz.

·        Kaliteyi herkesin sorumluluğu olarak kabul eder, bu doğrultuda katılımcı bir yönetim anlayışı geliştiririz.

·        Teknik ve dijital altyapımızı sürekli geliştirmeyi hedefleyerek, hasta ve çalışan memnuniyetini yükseltmeyi amaçlarız.

·        Çalışanlarımızın katılımını destekleyerek, ekip ruhunu ve kalite kültürünü tüm hastaneye yaymayı hedefleriz.

·        Eğitim ve araştırma faaliyetlerini kalite sisteminin ayrılmaz bir parçası olarak görür, sürekli gelişimi teşvik ederiz.

·        Kaynakları etkili, verimli ve sürdürülebilir şekilde kullanarak, hizmet sunumunun kalitesini artırırız.