Kalite Politikamız ve Değerlerimiz

KALİTE POLİTİKAMIZ VE DEĞERLERİMİZMİSYONUMUZKaliteden ve etik ilkelerden ödün vermeden; sektördeki yenilikleri, gelişen teknolojiyi profesyonel ekipleri ile takip eden, uygulayan, hasta ve çalışan memnuniyetini amaç edinen yönetim anlayışını kurum kültürü haline dönüştürmekVİZYONUMUZUluslararası kalite standartlarına uygun hizmet anlayışı ile, bulunduğu coğrafyada sağlık sektörüne yön veren referans kurum olmakKALİTE POLİTİKAMIZ
  • Uluslararası kalite standartlarını sağlamış, hasta ve çalışan memnuniyeti odaklı hizmet sunmak
  • Hasta haklarının takibinde ve çözümünde lider kurum olmak
  • Hasta ve çalışan güvenliğine uyumlu hastane altyapısı ve konforu ile nitelikli sağlık hizmeti sunmak
  • Teknolojik altyapı ile uzman ve nitelikli kadroları buluşturmak
  • Ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanarak personeli sürekli eğitmek
  • Kaliteli hizmeti toplumun geniş bir kesimine sunmak
 
DEĞERLERİMİZ
  • Ulaşılabilirlik
  • Güleryüzlülük
  • Saygınlık
  • Hijyenik ortam
  • Hasta mahremiyeti
  • Etkili iletişim
  • Takım çalışması
  • Hasta ve çalışan güvenliği
  • Kalite ve sonuç odaklılık
Balcalı hastanesi kalite yönetim birimi Sağlıkta Kalite Standartlarına (SKS) uygun olarak kurulmuş ve bu standartlar çerçevesinde Kalite Yönetim Sistemi oluşturulmuştur.Kalite Yönetim sistemimiz bünyesindeki komite, kurul ve ekipler aşağıda sıralanmıştır.KOMİTELER
  • Hasta Güvenliği Komitesi
  • Çalışan Sağlığı ve Güvenliği Komitesi
  • Eğitim Komitesi
  • Tesis Güvenliği Komitesi
  • Enfeksiyon Kontrol Komitesi
  • Klinik Kalite İyileştirme Komitesi
KURULLAR
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu
EKİPLER 
  • Organ ve Doku Nakli Koordinasyonu
  • Pembe Kod Yönetim Ekibi
  • Beyaz Kod Yönetim Ekibi
  • Mavi kod Yönetim Ekibi
  • Kırmızı Kod Yönetim Ekibi
  • HAP Olay Yönetim Ekibi
  • Bina Turu Ekibi
  • Nütrisyon Destek Ekibi
  • Öz Değerlendirme Ekibi
Kalite Yönetim Sistemimiz Çerçevesinde; 

 

  • Komite, kurul ve ekipler önceden belirlenen periyotlarda ve gerektiği durumlarda toplanır ve tespit edilen uygunsuzluklara göre düzeltici / önleyici kararlar alınır.
  • Bölüm bazlı ve klinik göstergelere ilişkin veriler Bölüm Kalite Sorumluları tarafından toplanarak aylık, 3 aylık, 6 aylık ve yıllık olarak analiz edilir. Elde edilen sonuçlara göre düzeltici – iyileştirici faaliyetler başlatılır.
  • Bütün Öz Değerlendirme ekibi ile yılda en az 1 kez Öz değerlendirme yapılır.
  • Bina turları düzenlenir. Gözlenen uygunsuzluklara göre iyileştirme faaliyetleri başlatılır.
  • Hasta ve çalışan memnuniyet anketleri düzenlenir, analiz edilir; varsa görüş, öneri ve şikayetler değerlendirilir.